sobota, 12 września 2009

wtorek, 4 sierpnia 2009


Moje projekty:)
Jak ktos chce-pisac:)

poniedziałek, 20 kwietnia 2009

STARBAZZAR :D


Oto co wczoraj znalazłam w SB(a konkretnie to tylko 2 rzeczy, ale stare DKNY=D).

Niestety nie miałam pieniędzy żeby coś kupic...=(

STARBAZZAR :D

czwartek, 9 kwietnia 2009

PIERWSZE "THE BEST"



Sceneria:"Jak Zaczarowana" autorstwa chomikowa :)



Osoba: INVIDIA



To bardzo orginalna dziewczyna;D Jest miła i pomocna. Jej apartament jest prześliczny.Zachęcam do oglądania jej profilu.=**

Klub: StYlOwOo


"Masz swój styl?
Lubisz wyglądać oryginalnie?
Jeśli tak, ZAPRASZAM do klanu.
i pamietaj...
nie naśladuj innych,
bądź sobą,
bądź "inna" od reszty... "





To wszystko na dzis:)
















THE BEST OF...

Myślałam i myślałam co fajnego moge zrobic na blogu...i juz mam!
Co 3 dni będę wybierała jedną osobę, jeden klub i jedną scenerię, która zasługuje na specjalne wyróżnienie. Raz w miesiącu przeprowadzę sonde i to WY wybierzecie kto dostanie 15 stardollarow w nagrodzie(!).
A więc teraz zabieram się do szukania=)

Wesołych świąt wielkanocnych=**


Wielkiej Nocy czas nadchodzi,Cały dzień się każdy głodzi.

By móc jutro o poranku Siąść za stołem przyśniadanku.

Zjeść kosz cały z jajeczkami,Zającami i kaczkami.

A już następnego ranka,wiadrem wody zlać baranka!

=*

poniedziałek, 23 marca 2009

czwartek, 19 marca 2009


Nowe projekty sa juz w stardresing:)

Niestety a dość drogie, kosztują od8 do 10 sd=(

Zawsze taniej niz spodnie z antidote:)

Oprócz tego dostaliśmy tez nowe kolorki:)

sobota, 14 marca 2009

KONKURS!!!!

Dzisiaj zdecydowalam ze zrobimy 1-szy konkurs =)
Polega on na tym ze musicie zapisac swoja medoll w albumie(MUSI BYC UBRANA NA SZARO LUB CZERWONO). Najlepsze stylizacje zostaną umieszczone na blogu, ta osoba ktora wystylizuje najlepiej dostanie 10 stardollarów(superstar) albo prezenty o tej wartosci(nie superstar) =D
Zapraszam do konkursu=)
=*

niedziela, 8 marca 2009

SOME STRANGE THINGS:


In this post I`d like to write about strange things here on stardoll!!!




CLICK TO ENLARGE THE PHOTO!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wtorek, 3 marca 2009

MOJ PIESEK =*


Kupi
łam mojemu pieskowi(Edziowi) nowa bluze:)
Jak wam się podoba??? Moim zdaniem wyglada olsniewajaco!!! :D